Prijs

Personal organizing is maatwerk. Een opruimcoach inhuren kost geld, maar het is in dit geval een investering met blijvend effect: pure winst in de vorm van meer ruimte, rust en energie.

Intake

In het kennismakingsgesprek van maximaal een uur bespreken we uitgebreid je wensen en problemen en stellen we een startplan op. Deze intake kost € 65 (inclusief BTW).

Eerste opruimsessie

De eerste opruimsessie bestaat uit 3 uur en kost € 195 (inclusief BTW). Hierop breng ik de kosten van het eerder in rekening gebrachte intakegesprek (€ 65) in mindering. Het kan goed zijn dat je met wat je tijdens deze eerste opruimsessie leert de volgende stap zelf kunt zetten, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik dagen- of wekenlang langskom, dan wordt het veel te kostbaar. Mijn werkwijze is er steeds op gericht om je de moed te geven om zelf aan de slag te gaan, maar samen kan natuurlijk altijd. De uurprijs is € 65 (inclusief BTW).

Opruimcoaching

Als je graag eerst tips wilt zonder samen aan de slag te gaan, dan kan dat natuurlijk ook. In een opruimcoachingsgesprek geef ik je handige tips en adviezen op basis van de dingen waar jij mee zit. We bekijken de ‘probleemzones’ in je huis en ik maak een stappenplan voor je. Dit gesprek duurt 1,5 uur en kost € 95 (inclusief BTW).

Reistijd

Buiten Amsterdam reken ik een kilometervergoeding van 29 cent.

Online organizing

Een uitgebreid advies aan de hand van foto’s kost € 65 euro (inclusief BTW).

PGB

Mijn werkzaamheden kunnen in sommige gevallen uit het PGB worden betaald als je een indicatie hebt voor ‘individuele begeleiding’. Mijn uurtarief wordt in dat geval afgestemd op het PGB-bedrag.  Dit kan worden aangevraagd bij het Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ).

 

06-55330810 | Caroline@GriepRuimtOp.nl